vdk bank - Verdriedubbel je denken

Bij vdk bank zoeken we geen klanten, maar denkers. Driedubbele denkers. Zij die denken in oplossingen in plaats van problemen. In waarde én meerwaarde. Die denken: what’s in it for we. Wat als geld geen twee kanten heeft, maar drie? Als het opbrengt voor jezelf, je streek en de planeet? Dan wordt iedereen rijker. Toch? Verdriedubbel je denken.

Makkelijk online klant worden?

Dat kan in 7 minuten via mobile@vdk! Download de app in jouw app store via de knoppen hieronder.

Heb je geen itsme of smartphone? Je kan ook klant worden via de website door hier verder te gaan.

Een unieke, driezijdige munt

Als symbool voor het driedubbele denken, ontwikkelden we een unieke, driezijdige munt. Benieuwd hoe dat in zijn werk ging?

Ons aanbod voor driedubbele denkers

Voor zij die denken voor drie, bankieren wij voor drie. Door de bedrijven en initiatieven waarin we beleggen en de kredieten die we verlenen, bepalen we mee de toekomst. Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen:

Dagelijks bankieren

Betalen, overschrijven, storten? Regel al je dagelijkse bankzaken gemakkelijk 1 op 1, aan het loket of online. Met debetkaart of zonder, voor jezelf of voor je kinderen.

Lenen

Of je nu je droomhuis vond, een nieuwe auto wil kopen of budget nodig hebt voor iets anders, bij vdk bank vind je de lening die bij je plannen past.

Sparen en beleggen

Sparen of beleggen, dat is geld opzijzetten voor later. We herbeleggen je spaargeld volgens specifieke duurzame criteria, jaarlijks door Ethibel gecertificeerd. Vind de spaar- of beleggingsformule die het best bij jou past.

Verzekeren

Je huis is meer dan alleen de plek waar je woont. Het is je thuis. Verzeker je woning en je inboedel met de woonverzekering van vdk bank. En om je gezin te beschermen, is er de familiale verzekering van vdk bank.

Uitgelicht