mensen aan het werk

Waarom zou je willen werken bij vdk bank?

vdk bank groeit. En jij kan met ons meegroeien.

vdk bank zoekt gedreven mensen. Mensen die met ons meedenken, meegroeien en meehelpen. Mensen zoals jij.

Voor veel van onze werknemers is vdk bank hun eerste en enige werknemer. Vreemd? Nee, we investeren graag in onze medewerkers. Want we zijn er al lang van overtuigd dat een kwaliteitsvolle basisopleiding en een goede omkadering de beste basis is voor een duurzame samenwerking.

Neem een kijkje tussen onze vacatures, bij vdk bank hebben we jobs op elk niveau.
En staat de job die je zoekt er niet tussen? Dan solliciteer je gewoon spontaan.

Je voordelen als vdk-medewerker

Als duurzame bank gelooft vdk bank in persoonlijke ontwikkeling en professionele groei. Daarom willen we je alle middelen aanreiken om je eigen toekomst vorm te geven, binnen en buiten de kantoormuren. Je verdient een mooi salaris, je geniet extra vakantiedagen (ook wel ‘bank holidays’), je hebt flexibele uren en je krijgt een hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, fietsvergoeding en abonnement voor trein, tram, bus. Bijleren kan je van je gedreven collega’s en dankzij een ruim opleidingsaanbod.

Je loopbaan bij vdk bank

Wie start bij vdk bank, wordt eerst rondgeleid in onze hoofdzetel in Gent, zodat je collega’s meteen zien dat jij ook bij het vdk-team hoort. Je komt meer te weten over het ontstaan, de waarden en het organogram van onze organisatie en krijgt een grondige basisopleiding met stage in een van de kantoren. Zo leer je onze aanpak aan de lijve kennen en hoor je rechtstreeks van klanten waarnaar ze op zoek zijn. En ook daarna kan je je blijven bijscholen, zowel intern als extern.

Omdat we willen dat jij je snel thuis voelt in ons team, organiseert je leidinggevende tijdens de eerste maanden regelmatig opvolggesprekken. Die kunnen gaan over je verwachtingen, je taken, interessante opleidingen en het verdere verloop van je opvolgtraject. Ook tijdens de rest van je carrière volgt je coach je ontwikkeling van dichtbij en is hij of zij er als je een luisterend oor kan gebruiken. Sterker nog, omdat we de ontplooiing van onze medewerkers zo belangrijk vinden, hebben we er een interne dienst voor opgericht. Met tal van interne initiatieven stimuleren we daarnaast ondernemerschap en kennisdeling tussen collega’s. Op die manier heb jij alles wat je nodig hebt om je loopbaan zelf vorm te geven. Waar wacht je nog op?

Vacatures in de kijker

Relatiebeheerders

Wil jij de mensen uit jouw buurt duurzaam en fair adviseren? Meedenken en -dromen met gezinnen en ondernemers? Bekijk dan snel deze vacature. We zoeken verschillende collega’s die het netwerk van vdk bank verder willen uitbouwen in Nevele, Lochristi en Aalter.

Backend analist-programmeur C# en .NET

Ons ICT-team werkt voortdurend aan de verbetering van onze interne tools en processen. Droom jij in code? En wil jij applicaties ontwikkelen voor een bank die investeert in je toekomst? Dan hebben wij de perfecte job voor jou: we zoeken een backend analist-programmeur die wil meeschrijven aan ons digitale verhaal.

Op dit momenten zoeken we:

Kantoorhouder Aalst

vdk bank investeert in de toekomst met fair advies en duurzame producten. Wil jij de mensen uit je buurt persoonlijk adviseren bij elke nieuwe stap in hun leven? Zin geven aan hun geld? Dat treft. Wij zoeken een kantoorhouder. Bekijk de volledige jobomschrijving en solliciteer.

Backend analist-programmeur C# en .NET

Relatiebeheerders

Frontend analist-programmeur C# en .NET

Je staat in voor het analyseren, programmeren, testen en onderhouden van programma’s; je ontwikkelt gebruiksvriendelijke en functionele applicaties voor de eindgebruiker in een hoogtechnologische omgeving (3 tier gebaseerd).

mensen kijken op laptop

Over vdk bank

De duurzame, ethische bank met persoonlijk advies

Wil jij zin geven aan je geld? Bij vdk bank kan je rekenen op een duurzame dienstverlening en advies van mens tot mens, van het eerste gesprek tot het beheer van je volledige portefeuille. We investeren in vertrouwen, in duurzame relaties en ethische projecten – sociaal, economisch en ecologisch. Al sinds 1926