Vrouw met smartphone op straat

Je bankzaken altijd op zak?

Download de mobile@vdk-app om je bankzaken te regelen waar en wanneer jij wil.

Met de app kan je snel, makkelijk en veilig je betalingen raadplegen, berichten bekijken, bijlagen downloaden, overschrijvingen uitvoeren en zoveel meer. Bovendien kan je ook met de Payconiq by Bancontact-app snel betalen met je smartphone. Je hebt geen speciale debetkaart nodig, alle debetkaarten zijn aangepast aan mobiel en contactloos betalen.

Betaalrekeningen

Open je GiroPlus Rekening (betaalrekening) online!

Vandaag nog je GiroPlus Rekening openen? Dat kan!

Eenvoudig overstappen met de gratis bankoverstapdienst

Heb jij al een rekening bij een andere bank, maar geef jij je geld liever een duurzamere bestemming? Laat je betaalverkeer veilig, vlot (en kosteloos) overzetten naar vdk bank met de bankoverstapdienst. Zo hoef je zelfs niet meer bij je vorige bank langs te gaan.

Coffee shop

Betaalmiddelen

Betaal zoals het jou past

Met een debet- of kredietkaart, mobiel, per overschrijving, via een Europese domiciliëring of doorlopende betalingsopdracht: bij vdk bank kan je betalen op minstens 6 verschillende manieren. 7, als je cash geld ook meetelt.

Betaalkaarten

Met de debetkaart en kredietkaart betaal je veilig en snel.

Overschrijvingen

Schrijf eenvoudig geld over van en naar rekeningen in het binnen- en buitenland.

Instant payments

Ontvang een betaling binnen de 5 seconden met een instant payment.

Mobiel betalen

Met de Payconiq by Bancontact-app kan je snel en eenvoudig betalen met je smartphone.

En op reis?

In het buitenland kan je vaak vlot betalen met een debet- of kredietkaart. Maar je neemt beter ook wat cash geld mee.

Bankieren: digitaal én aan het loket

Bij vdk bank kan je rekenen op een uitgebreide dienstverlening, zowel handig digitaal als van mens tot mens aan het loket. Ontdek hier hoe jij je bankzaken nog vlotter kan regelen en hoe je een bankier inschakelt voor advies.

Veilig betalen dankzij PSD2

Bij vdk bank hechten we veel belang aan veilige betalingen en bereiden we ons nu al voor op de betaalwijzen van morgen. Daarom bieden we andere financiële spelers enkel de mogelijkheid om rekeninginformatie op te halen en betalingen uit te voeren volgens de Europese PSD2-richtlijn.

Basisbankdienst

Omdat een bankrekening een onmisbaar instrument is om in de samenleving te kunnen functioneren, heeft iedereen recht op een basisbankdienst.