Onze bankapp krijgt een nieuw jasje!

Met de nieuwe mobile@vdk zal je niet alleen razendsnel kunnen overschrijven, je zal ook eenvoudig kunnen switchen tussen je persoonlijke rekeningen en bijvoorbeeld die van je kinderen, betaalverzoeken kunnen aanmaken met een QR-code, snel je lokale vdk bank-adviseur(s) kunnen inschakelen, en zoveel meer. Heb je professionele rekeningen? Ook die zal je kunnen raadplegen in de nieuwe mobile@vdk.

    Mobiel bankieren, binnenkort extra veilig, makkelijk én persoonlijk

    Bankieren met je smartphone of tablet waar en wanneer jij maar wil, met de duurzame en persoonlijke aanpak van in je lokale bankkantoor? Dat kan je binnenkort met mobile@vdk, de bankapp van vdk bank. En die staat, net als jij, niet stil. Ontdek snel wat er zal veranderen.

    In de vernieuwde app zal je al je bankinfo terugvinden onder 5 duidelijke tabs: Welkom, Producten, Betalen, Communicatie en Profiel. De tabs worden helder en logisch gerangschikt, zodat je er snel je weg in vindt.

    1. Welkom

    Voor de saldo’s van je favoriete rekeningen, de sneltoetsen ‘overschrijven’, ‘ontvangen’ en ‘scannen’, en om in een handomdraai je facturen te betalen. Het grootste verschil: de persoonlijke meldingen en herinneringen, waardoor je altijd en overal op de hoogte blijft.

    2. Producten

    Voor al je producten en productinfo, van je rekeningen en kaarten tot je beleggingen, verzekeringen en kredieten. Een nieuwe fase in je leven of een nieuw project(je) gestart? Dan zal je meteen kunnen doorklikken naar de rest van ons aanbod op de website.

    3. Betalen

    Voor vlot betalen via overschrijving. In onze geüpdatete app zal je trouwens ook zélf een betaalverzoek kunnen aanmaken met een QR-code, zodat je niet langer achter je geld hoeft aan te zitten bij vrienden en familie.

    4. Communicatie

    Voor handige tips, leuke events en alle contactinfo van je lokale vdk bank-kantoor. Denk: routeplan, openingsuren, telefoonnummer, mailadres en een directe link naar onze online afspraakmodule. In deze tab zal je ook je berichten kunnen lezen, documenten raadplegen en handtekenen.

    5. Profiel

    Voor al je persoonlijke gegevens en je profielen. Want je zal eenvoudig kunnen switchen tussen je eigen profielen en die van je kinderen.

    Installeer je mobile@vdk

    Wat zal je kunnen doen in mobile@vdk ?

    • Raadpleeg je persoonlijke en zakelijke rekeningen.
    • Voer overschrijvingen uit naar rekeningen van derden en tussen eigen rekeningen opgenomen in je digitale klantenzone.

    Limieten

    Maximaal over te schrijven bedrag per dag wanneer je > 18 jaar:

    • naar vertrouwde begunstigden, opgenomen in je adresboek: 2.500 euro
    • nieuwe begunstigden: 750 euro
    • tussen eigen rekeningen: onbeperkt

    Maximaal over te schrijven bedrag per dag voor gebruikers tussen 16 en 17 jaar:

    • naar vertrouwde begunstigden, opgenomen in je adresboek: 300 euro
    • naar nieuwe begunstigden: 150 euro
    • tussen eigen rekeningen: onbeperkt

    Maximaal over te schrijven bedrag per dag voor gebruikers tussen 12 en 15 jaar en verlengd minderjarigen:

    • naar vertrouwde begunstigden, opgenomen in je adresboek: 150 euro
    • naar nieuwe begunstigden: 50 euro
    • tussen eigen rekeningen: onbeperkt

    Je kan van een nieuwe begunstigde een ‘vertrouwde begunstigde’ maken door deze in mobile@vdk te handtekenen met je kaart en kaartlezer bij een nieuwe overschrijving.

    • Bekijk en schrap je uitgestelde bewegingen.
    • Betaal en ontvang met QR-code.
    • Bekijk alle verrichtingen op je rekeningen via de filter.
    • Bekijk en beheer alle Europese domiciliëringen.
    • Maak doorlopende opdrachten aan en beheer deze.
    • Activeer Maestro voor gebruik buiten Europa.
    • Wijzig de limieten van je debetkaart.
    • Bekijk je Visa-uitgavenstaat.
    • Lees berichten en download bijlagen. Let wel: om pdf-documenten te openen, heb je een app nodig.
    • Bekijk of sla je rekeninguittreksels op.
    • Contacteer je lokale vdk bank-kantoor.
    • Wijzig je wachtwoord.
    Man thuisbankiert

    Card Stop

    Kaart verloren of gestolen?

    Ben je je debet- of kredietkaart verloren of werd ze gestolen?
    Laat dan je kaart onmiddellijk blokkeren op het nummer +32 78 170 170.

    Wens je een nieuwe debetkaart + geheime code? Vraag die dan aan bij jouw vdk-bankier. Voor een kredietkaart gebeurt dat automatisch.

    Meer nuttige info over het gebruik van je debetkaart en veiligheidstips via Card Stop en Mijnkaart.be.

    En wat met de veiligheid ?

    vdk bank beschermt je gegevens en transacties, maar ook jij kan een aantal regels toepassen om de veiligheid te verhogen.

    • Je kan mobile@vdk alleen gebruiken op geregistreerde toestellen.
    • Je hebt een persoonlijk wachtwoord nodig om in te loggen en transacties te bevestigen.
    • Je krijgt vijf pogingen om je wachtwoord in te geven. Zijn alle pogingen opgebruikt en heb je nog altijd geen juist wachtwoord ingegeven, dan wordt de toegang tot mobile@vdk geblokkeerd. Het toestel opnieuw registreren via je online@vdk volstaat om te deblokkeren. Je hoeft de applicatie niet opnieuw te installeren.
    • Elke digitale handtekening is uniek en maar één keer te gebruiken.
    • Als je debetkaart (vdk- of Jovo-kaart) geblokkeerd is, kan je ook niet meer inloggen op online@vdk of mobile@vdk.

    We geven je graag nog wat algemene tips voor veilig mobiel bankieren:

    • Installeer beveiligings- en antivirussoftware op al je mobiele toestellen. Zorg er ook voor dat deze software up-to-date is.
    • Geef je wachtwoorden nooit door aan iemand anders.
    • Log zodra je klaar bent uit op online@vdk en mobile@vdk.
    • Meer info en tips over safe internet bankieren vind je hier.

    Stel een vraag

    Tel: 09 267 33 33 – e-mail: mobile@vdk.be

    Een telefonische melding over verlies, diefstal, misbruik, fouten of onregelmatigheden moet binnen de drie dagen bevestigd worden per e-mail.

    Geef ons feedback

    Beoordeel onze app in de App Store van Apple of Google Play.

    Contact