Freek happy 2020

We vertrekken steeds vanuit 3 basisprincipes:

• Je krijgt van ons, zoals altijd, onderbouwd en persoonlijk advies. Je kan op ons rekenen en je bent met elke vraag of elk idee welkom. We zoeken naar oplossingen op lange termijn en nemen mogelijke zorgen weg.
  • Duurzaamheid speelt een belangrijke rol in ons advies. We streven naar een fair rendement voor jou en houden tegelijkertijd rekening met mens en milieu.
  • De drie beleggingsformules zijn volledig digitaal ondersteund, via ons nieuw platform ‘beleggen@vdk’.

Ontdek onze 3 beleggingsformules:

1. Beleggen met advies

Persoonlijk advies blijft het hart van onze aanpak. We bieden een zorgvuldig geselecteerd gamma van 100% duurzame fondsen, producten en beleggingsoplossingen. Je krijgt daarover persoonlijk beleggingsadvies, van mens tot mens, afgestemd op je eigen noden. De mate van je risicobereidheid, kies je helemaal zelf. Je vdk-adviseur is er bovendien waakzaam voor dat je beleggingsportefeuille blijft voldoen aan al je wensen.

Maar er is meer. Via beleggen@vdk op de website en via de app (smartphone of tablet) kan je zelf gemakkelijk de evolutie en het rendement van je portefeuille raadplegen en opvolgen.

1. Fiscaal beleggen

Dit gaat over beleggen voor later, met producten waarvoor je een fiscaal voordeel krijgt (zoals pensioensparen en langetermijnsparen).

Je wordt hiervoor geholpen door onze adviseur, van mens tot mens. Hij of zij stemt je producten af op je wensen en ook deze producten selecteer je uit een 100% duurzaam gamma.

Net zoals bij beleggen met advies, kan je jouw eigen portefeuille eenvoudig raadplegen via beleggen@vdk op de website en via de app.

1. Zelf beleggen

Ga je liever zelf en zonder advies aan de slag? Dat kan. Via beleggen@vdk op de website of via de app doe je op elk moment aan- en verkopen uit een ruim gamma producten.

Interesse om dit te ontdekken? Maak een afspraak via je vdk adviseur in je buurt.

Al klant? Download de beleggen@vdk app of consulteer deze dienst via online@vdk.

Heb je nog vragen? Raadpleeg hier onze meest gestelde vragen of neem contact op met je kantoor.