lieze aan de telefoon

Persoonlijk advies blijft het hart van onze aanpak. We bieden een zorgvuldig geselecteerd gamma van 100% duurzame fondsen, producten en beleggingsoplossingen. Je krijgt daarover persoonlijk beleggingsadvies, van mens tot mens, afgestemd op je eigen noden. De mate van je risicobereidheid, kies je helemaal zelf. Je vdk bank-adviseur is er bovendien waakzaam voor dat je beleggingsportefeuille blijft voldoen aan al je wensen.

Maar er is meer. Via invest@vdk op de website en via de app (smartphone of tablet) kan je zelf gemakkelijk de evolutie en het rendement van je portefeuille raadplegen en opvolgen.

Wat houdt deze dienst in?

De beleggingsdienst ‘beleggen met advies’ bevat de duurzame beleggingsproducten die vdk bank opgenomen heeft in haar adviesgamma. Voor deze producten geven we je met plezier ons deskundige advies. Werken we samen een voorstel uit dat past binnen jouw financiële situatie, beleggingsdoelstellingen, beleggingshorizon en risicobereidheid.

Je mag een jaarlijkse evaluatie van jouw portefeuille verwachten. Deze zal onder andere meer informatie bevatten over de evolutie van je portefeuille over een bepaalde periode, zowel qua rendementen als waarde. We geven je inzicht in de verdeling van je huidige portefeuille en we beoordelen of deze nog steeds in lijn ligt met de afgesproken doelstellingen.

Je wil zelf de vinger aan de pols houden? Je kan alles zelf digitaal opvolgen en raadplegen via invest@vdk (online en via de app).

Wat moet ik weten?

Voordat we je advies kunnen geven, maken we een volledig profiel op dat je doelstellingen, beleggingshorizon en risicobereidheid in kaart brengt. Op basis daarvan bepalen we de zogenaamde ‘strategische allocatie’ van je portefeuille. Die wordt gebruikt om de krijtlijnen voor je portefeuille uit te zetten conform jouw doelstelling en risicobereidheid. Het vormt dé referentie om te bewaken of jouw portefeuille blijft voldoen aan je verwachtingen. We stellen je hiervoor een paar korte vragen die peilen naar je kennis en ervaring.

Samengevat

• Beleggingsadvies van mens tot mens door je adviseur
  • Afgestemd op jouw noden en behoeften
  • Zorgvuldig geselecteerd gamma aan duurzame producten
  • Jaarlijkse evaluatie van jouw portefeuille
  • Eenvoudige online en mobile opvolging via jouw persoonlijke ruimte op invest@vdk

Interesse om dit te ontdekken? Maak een afspraak via een vdk bank-adviseur in je buurt.

Al klant? Download de invest@vdk-app of consulteer deze dienst via online@vdk.

Heb je nog vragen? Raadpleeg hier onze meest gestelde vragen of neem contact op met je kantoor.