Beste klant, in tijden van corona neemt ook vdk bank preventieve maatregelen waarbij we het welzijn van onze klanten en medewerkers vooropstellen. Ook nu blijven we beschikbaar, maak gerust hieronder een afspraak na de keuze van je vdk-kantoor. Dit kan ook telefonisch via het gewone nummer van je kantoor of via 09 267 33 31. Ter bescherming van onze klanten en onze medewerkers beperken we evenwel de persoonlijke contacten. Daarom zijn onze loketten voortaan gesloten en werken onze kantoren enkel nog op afspraak. Deze tijdelijke regeling geldt voor alle vdk-kantoren. Ook voor andere vragen zijn we nog steeds bereikbaar via e-mail of telefoon.
vdk bank Zulte

50.9199438, 3.4413052

Staatsbaan 193 A.0.1
9870 Zulte

Phone

FSMA: 020230 A
Uw contactpersoon: Geert Vandorpe

Dit vdk-kantoor is een satellietkantoor. Je hebt desgewenst de mogelijkheid om buiten de openingsuren contact op te nemen met het hoofdkantoor vdk Waregem.

Opgelet: het kaartje geeft niet de exacte locatie weer. Je vindt ons kantoor tegenover de gemeentelijke basisschool op de Staatsbaan.

Deze vestiging beschikt over

• Bankautomaat