De uitdaging

Het beheer van taken die voortvloeien uit alle kredietdossiers. Dit vanuit een efficiënte en servicegerichte aanpak, met de opbouw en het behoud van een duurzame relatie met de klant als doel op lange termijn.

Beheer woonkredieten:

  • Je bent, samen met je collega’s (beheerspool woonkredieten), mee verantwoordelijk voor het beheer van de taken die voortvloeien uit gerealiseerde woonkredietdossiers.
  • Je beheert gestructureerd de agenda en de mailbox zodat taken tijdig en correct kunnen worden gepland, gecoördineerd en verwerkt.
  • Je overlegt met de collega’s over de taakverdeling /-rotatie. Je deelt kennis en informatie en je kan snel schakelen tussen verschillende taken.
  • Je levert een actieve bijdrage aan de optimalisaties van procedures. Je houdt het procedurehandboek actueel. Hierbij stel je kritisch de procedures in vraag en reikt suggesties aan voor verdere verfijning.
  • Je helpt bij het automatiseringstraject: bij ad hoc projecten doe je een beroep op je deskundigheid om dit optimalisatieproces mee te omkaderen.
  • Je neemt een aantal controletaken op.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Je draagt integriteit hoog in het vaandel.
  • Je hebt geen probleem met het brengen van moeilijke boodschappen en doet dit met een natuurlijke flair.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je werkt resultaatgerichtheid en bent standvastig in jouw communicatie.
  • Je werkt nauwkeurig.
  • Zelfstandig werken schrikt je niet af.
Contact