De uitdaging

Er wacht je een boeiend avontuur, namelijk de aanwezigheid van vdk bank verder verhogen op social media als Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, …. Je beheert de verschillende social media acocunts van vdk bank en bouwt deze verder uit. Hiervoor stuur je op een gedreven en creatieve manier onze boodschappen de digitale wereld in en zorg je ervoor dat comments worden gemonitord en beantwoord.

Ook onze website is een bron van heel wat informatie voor onze klanten en voor de buitenwereld en moet aan onze gebruikers voldoende kansen tot interactie bieden. Het contentbeheer van onze website is dus ook één van jouw belangrijkste taken.

Je staat tevens in voor de redactie van de e-nieuwsbrief. Jouw teksten zijn helder, attractief en inspirerend.

Daarnaast maak je deel uit van het marketing- en communicatieteam van vdk bank. Mee nadenken over en meewerken aan de communicatiestrategie van de bank geeft jou een boost. Het is vooral jouw focus om de jongeren-doelgroep hierbij makkelijk te bereiken en aan te spreken.

Jouw profiel

• Je hebt de werking van de verschillende sociale media helemaal in de vingers. Je ademt als het ware social media. Je bent vertrouwd met het opstellen van een content-kalendar en met het monitoren van reacties op verschillende social media-kanalen.
  • Je hebt een heel vlotte pen.
  • Je stelt graag nieuwsbrieven op en je kan werken met Mailchimp of gelijkaardige tools.
  • Je weet dat het razend snel gaat in social media land en houdt jezelf op de hoogte van opkomende trends en tools.
  • Je denkt mee na over marketingstrategieën en zet graag digitale campagnes op. Je bent vertrouwd met marketing- en communicatietechnieken en Google Analytics, Ads, Tag Manager en My Business. SEA, SEO en e-mailmarketing kent geen geheimen voor jou.
  • Je hebt ervaring met het beheren van een website.
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig en zorgt voor de nodige rapportering m.b.t. de digitale kanalen en campagnes.
  • Je bent enthousiast over het duurzaam en ethisch bankieren van vdk bank en wil dit graag als ambassadeur mee uitdragen.