Beste klant, in tijden van corona neemt ook vdk bank preventieve maatregelen waarbij we het welzijn van onze klanten en medewerkers vooropstellen. Ook nu blijven we beschikbaar, maak gerust hieronder een afspraak na de keuze van je vdk-kantoor. Dit kan ook telefonisch via het gewone nummer van je kantoor of via 09 267 33 31. Ter bescherming van onze klanten en onze medewerkers beperken we evenwel de persoonlijke contacten. Daarom zijn onze loketten voortaan gesloten en werken onze kantoren enkel nog op afspraak. Deze tijdelijke regeling geldt voor alle vdk-kantoren. Ook voor andere vragen zijn we nog steeds bereikbaar via e-mail of telefoon. Onze kantoren zijn wegens Pasen volledig gesloten van vrijdag 10 april t.e.m. maandag 13 april.
vdk bank Sint-Amandsberg Heilig Hart

51.0535142, 3.7474244

Heilig Hartstraat 28
9040 Sint-Amandsberg

Phone

FSMA: 020230 A
Uw contactpersoon: Steven Moeraert

Dit vdk-kantoor is een satellietkantoor. Je hebt desgewenst de mogelijkheid om buiten de openingsuren contact op te nemen met het hoofdkantoor vdk Sint-Amandsberg Centrum.

Deze vestiging beschikt over

• Bankautomaat