Wat kan je doen in de mobile@vdk app?

In mobile@vdk krijg je een overzicht van alle rekeningen en de daaraan gekoppelde diensten waarvan je (mede)titularis of volmachtdrager bent. Ben je ook wettelijke vertegenwoordiger – en in die hoedanigheid geregistreerd bij de identificatie van de minderjarige – dan heb je ook toegang tot de digitale klantenzone van je minderjarig kind. Eenzelfde toegang is ook voorzien voor de gerechtelijke vertegenwoordiger.

Indeling

mobile@vdk is opgebouwd uit 3 onderdelen: ‘Start’, ‘Bankieren’ en ‘Algemeen’.

Start

In het menu ‘Start’ kan je in één oogopslag je favoriete rekeningen of kaarten toevoegen en raadplegen.

Bankieren

Icoon rekeningen

Rekeningen

Naast het overzicht van je rekeningen vind je hier ook alle verwerkte en uitgestelde bewegingen terug. Van hieruit kan je een overschrijving opgeven of een QR scannen. Doorlopende betalingsopdrachten of Europese domiciliëringen vind je hier ook.

Icoon overschrijvingen

Overschrijving

Geef zelf je Europese overschrijving in. Raadpleeg de infoknop onder het menu-onderdeel 'Algemeen' om te weten hoeveel je maximum per dag kan overschrijven. Deze daglimiet geldt niet voor overschrijvingen tussen rekeningen uit je digitale klantenzone. Een overschrijving naar de rekening van je minderjarig kind heeft wel invloed op deze daglimiet.

Icoon handtekenen

Handtekenen

Vind hier een overzicht van de nog te handtekenen verrichtingen en de reeds gehandtekende verrichtingen.

Icoon domiciliëringen

Domiciliëringen

Consulteer hier je actieve en beëindigde Europese domiciliëringen.

Icoon uitreksels

Uittreksels

Print hier je rekeninguittreksels af of download ze.

Icoon kaarten

Kaarten

Naast het overzicht van al je betaalkaarten (zowel de actieve als de beëindigde) kan je hier ook de kaartlimiet van je debetkaart aanpassen. Wil je je debetkaart gebruiken buiten Europa, dan wijzig je heel eenvoudig je instellingen.

Icoon QR

QR scannen

Stel een overschrijving op door de QR-code te scannen op je digitale of papieren factuur. Kijk zeker alle betaalgegevens na op basis van de factuur, kies eventueel nog een memo-datum en bepaal vanaf welke rekening de overschrijving mag verwerkt worden. Handtekenen en klaar!

Icoon effecten

Effecten

Consulteer hier je effectenoverzicht.

Icoon doorlopende opdrachten

Doorlopende opdrachten

Vind hier een overzicht van je doorlopende betalingsopdrachten.

Algemeen

Icoon woonverzekering

Woonverzekering

Hier vind je een handige link naar de vdk-verzekeringen app. De app om snel en eenvoudig schade aan je woning aan te geven, inclusief razendsnelle bijstand.

Icoon info

Info

Onder de infoknop vind je je installatiegegevens, je limieten, nuttige telefoonnummers, de juridische verklaring en auteursrecht.

Icoon berichten

Berichten

Hier vind je je mailbox met je persoonlijke berichten en meldingen.

Icoon instellingen

Profiel

Wijzig hier je gebruikersinstellingen, personaliseer je profiel, kies een profielfoto, pas je contactgegevens aan of raadpleeg je algemene instellingen (wachtwoord, vingerafdruk).

Menu

Elk menu-onderdeel vind je ook terug via een handige lijst – te openen door links bovenaan het ‘menu’ aan te klikken - waarop je kan doorklikken.

Uitloggen

Wens je de digitale klantenzone te verlaten? Dat kan via de ronde knop die je rechts bovenaan terugvindt. Wens je in te loggen op een andere klantenzone (bv. van je minderjarige kind)? Dan kan je uitloggen en vervolgens inloggen op een andere klantenzone.

Vrouw met laptop in sofa

Wat kan je doen in online@vdk internetbankieren?

In online@vdk krijg je een overzicht van alle rekeningen en de daaraan gekoppelde diensten waarvan je (mede)titularis of volmachtdrager bent. Ben je ook wettelijke vertegenwoordiger – en in die hoedanigheid geregistreerd bij de identificatie van de minderjarige – dan heb je ook toegang tot de digitale klantenzone van je minderjarig kind. Eenzelfde toegang is ook voorzien voor de gerechtelijke vertegenwoordiger.

Overzicht functionaliteiten

In jouw digitale klantenzone vind je eenvoudig – op basis van thema’s – verschillende functionaliteiten:

Vrouw met laptop

Heb je nog vragen?

Misschien vind je een antwoord bij de veelgestelde vragen hieronder. 

Ondervind je technische problemen? De helpdesk is bereikbaar tijdens werkdagen van 9u tot 16u30 op het nummer 09 267 33 33 of via e-mail mobile@vdk.be of online@vdk.be.

Veelgestelde vragen

Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren

Toegang tot een digitale klantenzone

Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren

Rekeningen in de digitale klantenzone

Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren

Rekeningen in de digitale klantenzone – Handelingsbevoegdheid

Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Dagelijks bankieren
Contact