Eenvoudig en automatisch

Wil je je betaalrekening overzetten naar vdk bank? Dat kan. Heel eenvoudig en automatisch. Want via de bankoverstapdienst zorgen wij voor een vlotte overdracht, zodat jij zelfs niet meer bij je vorige bank moet langsgaan.

Snel

Binnen de 10 bankwerkdagen is je bankoverstap in orde. Zijn al je doorlopende betalingsopdrachten overgezet naar je nieuwe GiroPlus Rekening (Girorekening) of You Count zichtrekening, dan brengen we je op de hoogte.

Zonder kosten

Wij nemen de kosten van je overstap op ons. Zo word je kosteloos klant van vdk bank.

Vraag een bankoverstap aan

Wil jij overstappen naar vdk bank? Vul dan dit formulier in en geef het af in een vdk bank-kantoor in je buurt. Of laat je gegevens achter, dan bellen wij je snel voor een afspraak.

vdk bank zal deze persoonsgegevens verwerken in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. vdk bank zal deze persoonsgegevens niet aan derden doorgeven voor commerciële doeleinden. Je hebt het recht op inzage en verbetering van deze gegevens. Je hebt tevens het recht om je toestemming terug in te trekken. Meer info over de gegevensbescherming door vdk bank vind je in onze privacyverklaring op de website www.vdk.be.

Nuttige info

Enkel particulieren vanaf 18 jaar kunnen gebruikmaken van de bankoverstapdienst. Ze kan niet gebruikt worden voor professionele rekeningen.