De uitdaging

Wil je in deze uitdagende functie constant procesverbeteringen detecteren en implementeren? Ga je graag in overleg en zoek je steeds naar de best mogelijke oplossing? Ben je daarnaast een organisatorische duizendpoot die graag plant en alles in goeie banen leidt? Dan is deze functie ongetwijfeld iets voor jou!

Als onderdeel van een dynamisch team sta je samen met jouw collega’s in voor:

• Procesoptimalisatie: Je maakt analyses van de huidige flows / processen / procedures tussen de interne diensten en het commercieel net en / of de klant. Je herkent hierin de behoeften en zorgt ervoor dat deze efficiënter worden. Waar nodig herschrijf je de procedures.
  • Projectwerk: Je werkt projecten uit en implementeert deze in het kader van commerciële rapportering en nieuwe commerciële initiatieven.
  • Personeelsplanning: Je staat in nauw contact met alle kantoren en beheert de planning van de vervangers. Hierbij behandel je hun vakantieaanvragen en tevens de vakantieaanvragen van de eenmanskantoren. Je plant opleidingen in en stuurt in geval van ziekte op dagdagelijkse basis de planning bij.
  • Administratieve ondersteuning: Je doet de administratieve afhandeling  en logistieke voorbereiding van commerciële acties of marketing events. Je verzamelt gegevens, verwerkt deze en rapporteert hierover aan jouw collega’s. Verder sta je in voor de algemene administratieve ondersteuning van de afdeling.

Jouw profiel

• Je werkt graag probleemoplossend en pakt dit pragmatisch aan.
  • Je communiceert graag en vlot en doet dit op een diplomatische manier.
  • Je kan discreet met vertrouwelijke informatie omgaan.
  • Je bent analytisch en haalt energie uit het werken met cijfers.
  • Het schrikt je niet af om vrij autonoom te werken en je kan makkelijk prioriteiten stellen.
  • Een grondige kennis van word en excel is een must; snelle assimilatie van andere software tools (CRM, BI,…) is een groot pluspunt.