VDK Spaarbank, uw partner voor soepele kredietverlening!

Onverwachte uitgaven brengen uw gezinsbudget in de war? Geen nood, bij VDK Spaarbank kunt u aan uiterst voordelige voorwaarden terecht voor een lening op afbetaling.

Of het nu om herstellingen aan uw woning (dakwerken, installatie nieuwe keuken, ...),  de voorafbetaling van uw belastingen of de vervanging van uw computer of muziekinstallatie gaat.

Zelfs al kunt u deze uitgaven contant vereffenen, een lening op afbetaling biedt u de mogelijkheid uw spaarcenten als 'een appeltje voor de dorst' achter de hand te houden.

Vaste maandelijkse aflossingen

In functie van het bedrag dat u wenst te ontlenen, wordt de looptijd van uw lening bepaald:

Geleend bedrag Maximale terugbetalingstermijn
5.000 tot 5.600 EUR 36 maanden
5.601 tot 7.500 EUR 42 maanden
7.501 tot 10.000 EUR 48 maanden
10.001 tot 15.000 EUR 60 maanden
vanaf 15.001 EUR 84 maanden

Bij het afsluiten van uw lening berekenen wij wat u elke maand dient af te lossen: zo wordt de terugbetalingslast over een langere periode gespreid. Maakt u promotie of ontvangt u een erfenis, dan kunt u uiteraard uw lening vlugger aflossen.

Uiterst voordelige voorwaarden

Naargelang het doel en de omvang van de lening, bieden wij u uiterst voordelige voorwaarden. Kijk zelf maar in ons tarievenoverzicht en vergelijk!

De lening op afbetaling: hoe gaat u te werk?

Aarzel niet en kom langs in de VDK-vestiging bij u in de buurt. Onze medewerkers zullen u haarfijn uitleggen hoe wij uw dossier gaan behandelen. Zodra uw aanvraag is goedgekeurd en de kredietovereenkomst is ondertekend, worden de nodige gelden vrijgemaakt en op uw rekening gestort. Uiteraard met de grootst mogelijke discretie.

Let op: geld lenen kost ook geld